Forum RPG croisière - L'Eden des Mers vous accueille pour un Tour du Monde incroyable et pleins de rebondissements. De nombreuses escales vous attendent !

Partagez | 

Sujet Test

Mes Secrets
Relations à Bord:
Contenu de ma Valise:
Evan D. Ernest
« Je vous souhaite la bienvenue à bord équipage & passagers »

Date d'Embarquement : 15/07/2012
Célébrité & Crédit : Feat Guillaume Canet - © Piichou
Euros (€) : 3013
N° de Cabine : Celle à côté du poste de commandement

Localisation : Pas loin du poste de commandement ou alors dans les différents lieux de l'EDM

Emploi/loisirs : Commandant de bord ou capitaine, en gros celui qui dirige les personnes qui permettent de faire avancer l'EDM

MessageSujet: Sujet Test   Sam 21 Juil - 19:45

Test code:

Code:
We were June 1st 2011 in the Harbour of New Yok, at the beginning of a very long trip around the World. I was there to welcome the passengers into the Boat. The name of this Boat? Heaven Boat, yeah just like Paradise, perhaps this was a sign? I really loved the Boat when I saw it. It was just so beautiful ! It seemed to be a gorgeous cruise ! I didn't know anyone on the boat, but I was sure that I would meet some very interesting people during the trip.

I just left my car parked near the harbour of New York city. I walked towards the Boat, there were a lot of journalists, photographers, and paparazzis, it was the event of the year ! Perhaps the event of the century ! A lot of persons were interviewed by the journalists who wanted their feelings. I was stopped by one of them, one of the journalists, he asked me to explain what was my job on the boat. I just said I was there to welcome people, that's all. But it wasn't true, I was there to be a guide during the stopovers too. The journalist smiled to me and left me alone. I claimed on the boat deck to start my job. I looked at the passengers and said to them:

- « Welcome on the Heaven Boat, the largest Cruise Boat made at that time. I am Sonniya Gladyss Nerverwith, but you can call me Sonniya. I am your guide during this trip around the World. I will present you countries, islands or other places when we will stop there. If you have some question, I would answer it. So have a good journey, and again Welcome on Heaven Boat ! »

I staid there, didn't move and waited to see if there was some question. There wasn't a lot of noice, I think it was because most of the passengers didn't know anyone. After a while, someone had a question for me ... my first question as guide on a boat !

Dernière édition par Evan D. Ernest le Mar 7 Aoû - 23:21, édité 5 fois
Revenir en haut Aller en bas
http://edendesmers.azureforum.com

Mes Secrets
Relations à Bord:
Contenu de ma Valise:
Evan D. Ernest

Localisation : Pas loin du poste de commandement ou alors dans les différents lieux de l'EDM

Emploi/loisirs : Commandant de bord ou capitaine, en gros celui qui dirige les personnes qui permettent de faire avancer l'EDM

MessageSujet: Re: Sujet Test   Sam 21 Juil - 20:58

Citation :
Welcome Aboard ! Bienvenue à bord de la croisière du siècle ! Avant tout de chose, merci d'aller lire les quelques petites règles du paquebot, puis il est toujours important de connaître l'histoire de cette croisière, alors n'hésite pas à lire le contexte. Le forum a un fonctionnement un peu spécial, il est donc important que tu suives les étapes pour pouvoir entrer dans la peau de ton nouveau personnage.

Mes Secrets
Relations à Bord:
Contenu de ma Valise:
Evan D. Ernest

MessageSujet: Re: Sujet Test   Sam 21 Juil - 21:09

Spoiler:

Contenu sponsorisé

MessageSujet: Re: Sujet Test   

Sujet Test
Page 1 sur 1